05 August 2009

tertanya2??

Hoi, hahaha. Kurang sopan kan. Arh, suka ati aku la, nak buat ape, kau sbok wat pe. Huhu. Em banyak benda kan yang buat kekadang aku tetanya2. Apakah jawapan nya?? Bagaimanakah nak mencari jawapannya?? Dan macamanakah bentuk jawapannya?? Kan2. Mesti korang pon kekadang ada tertanya2 jugak kan. Kan2, betol tak, betol tak.

Kekadang aku naik bosan dengan segala pertanyaan2 tu. Kenapa sebab kadang2 jawapan nya susah gila nak dapat and cari kan. Dan bengang kalau jawapan tu yang tak memuaskan hati, wahh. Huhuhu. Tapi korang mesti tertanya2 kan apa benda yang buat aku tertanya2 ni kan huhuhu. Em, pasal palajaran r, korang mesti pikir lain2 ni, huhu. Banyak siot, pasal pelajaran yang buat aku tertanya2.... nak tanya???????

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !