08 September 2009

updates........................

fuh lamer giler x updates blog aku ni. hehe, malas la nak updates, ade sesaper yg rajen nk tlg updates kan tak. huhuhu. tapi xder upah ar, aku maner der duet nk upah org. hehehe.

em, di kesempatan ini aku nak mengucakan lah selamat berpuasa kepada muslimin n muslimat sekalian, pose jgn tak pose plak taw. n lagi beberapa minggu ni nak hari raya da, jadi selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin ye. huhuhu. nak duet raye gi la rayer kat umah org. kekeke. em arini juga adelah hari yg bermakna bg aku setelah sebulan berlalu, suatu keseronokan yg tidak tergambar, terima kasih segalanya kepada sesape yg berkenaan. hehehe. k lah , sok aku ader test robotic, chayok2, tatataa.............................................

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !