02 April 2011

lembaran baru....

Fuhh... (sambil mengerut dahi yg tidak2 berkerut ini), dah lama juga tidak post di blog ini (cuba untuk mempraktikkan ayat bahasa melayu yang sewajarnya) hehehe. Tak boleh la, kena tulis short form jugak. Ok lah. Da setahun lebih ak tak post sepatah habuk perkataan sekali pun. Blog ni pon aku jadikan tempat utk simpan blog2 org yg best utk di baca @ tempat utk 'sedut' cerita2 @ movie2 yg besh2. Hehe, kalaw nk 'sedut' @ baca blog2 org tgk la kt ruangan "merewang blog korang!" tu.

Oleh hal yang demikian, cehh. Setelah lama, blog ni sepi tanpa berita, sunyi tanpa suara (betol ke. hentam je laaaaaa), ak nk activekan blik la blog ni. Saje nk 'gatai2' tgn isi masa lapang menaip dgn penuh minat cerita2 apa2 sahaje yg boleh ditaip & di ceritakan. Actually, blog ni tak de theme yg specific pon, aku just masukkan je apa2 cerita yg boleh di masukkan di sini. Tak kisah la cerita pasal buaya dan tenok ke, cerita pasal labi2 berkahwin dua ke, cerita pasal, pekeja kilang main batu seremban ke. Apa2 aje, ni kan blog aku, aku punya suka la nk post apa. Ada korang kisah??? Kui..kui..kui... Tapi buat permulaan ini, aku nk producekan satu ceritera yg menarik utk korg. Apa die, tu kena la tunggguuuu. hehe (jgn mare ye....). Ok lah, nantikan tayangan perdanaye tidak lama lagi, di internet2 yg berdekatan hahahaha............... ;-P

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !