06 January 2009

new hope..... apa suda jadi bai???

Erm, hari ni tapi sebenarnye aku nak cerita pasal semalam sebenarnya. Minggu ni da masuk second week da lecture aku bermula. Tapi aku masih tak sedar2 lagi yang aku sudah start belajar semula. Orang cakap per aku masih di awang2an la. Mana tak nyer, lecture da start, kelas aku datang jer, paam nyer 50 percent jer. Lagi 50 percent otak da merewang mana2 ntah jer. Tapi balik bilik study nyer tak, layan msg jer, tgk cerita n dll la. Kahkahkah. Tak nanti2 ar start study kan, lek2 lu.

Hari ni gak start la training aku bersama a-team. Fuh lama deh tak training, tapi aku rasa fitness aku okeh lagi jer. Tak pancit sangat la, hehe. Power lagi aku rupanya, kekeke. Haha, training kitorang ni adalah sebahagian dari prepation nak gi naik gunung taw. Haha, aku ni kaki gunung gak la boleh dikatakan. Tapi aku bukan otai2 gunung la. Biasa2 jer. Aku layan jer gunung2 ni, just for recreation. Waktu terdekat ni dalam 2 week lagi, aku nak gi gunung dato' kat negeri sembilan. Maw ikut tak kamu, hehehe. Dalam aku naik gunung2 ni, banyak gak la kenang2an. Manis, pahit, masam, kelat, payau n banyak lagi la. Tapi kalau korang nak tengok gambar2 aku, ada kat multiply aku kat http://arezisx.multiply.com Hah, korang tengok la sampai muntah yer. Erm tadak pa la lagi maw cakap babe. Okeh sampai sini dulu deh. Daaa.....

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !