11 December 2008

keseronokan dalam kebosanan

Hahaha. Apakah yang nak aku katakan di sini adalah seronok betullah cuti ni, tak yah wat assignment, takyah la ank study2 ker. Tapi dah lama, ada rasa bosan lak kan. Maybe lama sangat atau maybe aku tak wat apa2 yang berfaedah kot. Aha mungkin la kot agaknya. Tapi aku dah wat da kerja2 yang berpekdah ni. Contohnya tidur, makan, jalan2, melepak2, keluar2, tengok movie+tv dll la. Apa tak berpekdah lagi ker benda2 yang aku wat tu. Ntah la. Taktao.

Hari ni jer, aku bangun pun matahari dah nak cecah tegak kat atas kepala da. Ntah malas giler nak bangun, pas subuh jer terus continue tidur balik. Sedap pa, tidur waktu2 pagi camtu, fuhh layanz. Lagi pun, aku penat giler coz semalam da jalan2 gi kl. Sakit giler kaki gi jalan2. Tu yang kena rest giler2 sket tu. Hahaha. Semalam aku gi la temankan member aku ni sorang g Low Yat. Beliau nak cari harddisk katanya. Aku pun set jerlah, tanpa membantah dan berfikir panjang berjela. Almaklumlah, aku pun da lama gak tak gi tempat tu, dapat gak ar aku usha2 benda2 baru ker. Nak tambah2 gadget baru ker nanti. Last2 pas survey2 price, aku pun terbeli gak harddisk. Ingatkan nak keluar temankan dia jer, pastu aku pun sangkut ikut beli gak. Kekeke. Argh, takpa la, aku pun tadak harddisk lagi, asyik pinjam orang ja kat u nanti. Beli jer ar. Maka dengan segala hormatnya, melayang la RM200++ aku semalam dek kerana harddisk sebesar tapak tanagn ni. Huhu. Sob..Sob.. Dak aku tak nangis, tapi sedih ja. Ingatkan duit tu nak wat benda len. Tapi takpa pasni, banyak ar benda yang aku leh stored dalam harddisk tu, da beli pun 250GB. Banyak ka, bagi aku bese jer tu. Boleh la. Member aku ni pun beli gak harddisk macam aku, sama lak tu. Ish... tiru jer. Kekeke. Aha. Kebetulan ja kot, mungkin jodoh. Aarh, tadak la, saja jer. Okeh puas hati skang, boleh la. Pastu aku ajak dia gi Berjaya Times Square, tempat ni pun da lama gak tak masuk, layankan je la. Masuk jap. Ushar2 apa patut sambil jalan2 berbual kosong. Kosong ka, ada la benda2 sket, takan kosong ja. Skang ni time sale rupanya, banyak gila sale sini sana. Sampai ada baju jual RM10, longgok2 ja. Penat jalan2, pastu blah ar. Ni pun aku arasa ada keseronokan dalam kebosanan. Kenapa, coz bosan jer kat Times Square tu, tada la apa2 yang besh pun sangat. Pastu gerak gi KL Sentral makan kat sana. Haha, member aku ni belanja KFC lak. Kekeke. Sedap... nak. Gi la beli sendri. Pas jalan2 KL Sentral, patu balik la. Hari pun da petang ni. OKlah, tq lah ain coz belanja aku. Kekeke. Nanti kita jalan2 lagi yer, hehe. Aku bawak gi tempat2 besh lagi. nak. Pastu aku aku belanja hang lak no. Haha.

Erm skang ni pun kilat da sabung menyabung, guruh saling berdentum. Kuatla tu. Aha, malam ni aku nak gerak gi JB lak. Ada kenduri kat rumah aunty aku kat Kempas. Pastu next week gi kluang lak. Ada cousin aku kahwin kat sana. Erm maybe aku da tak balik KL lagi la pasni, patu terus gerak gi u je coz 28 Dec. da masuk sem baru da pun, ermmmm. Erm sibuk gak yer aku pasni, tak la bosan sangat pasni. Mungkin kot, atau akan menempuh kebosanan yang melampau lak, mana tao benda2 yang kat depan kita kan. Betul tak. Oklah aku pun nak siap2 jap. Len kali jumpa lagi la. Da.... Bye2...

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !