13 July 2009

damn..... heaven or hell?

Hahaha, pagi ni yang entah kenapa kah aku dah terbangun and terjaga lagi di awal2 pagi ini. Mungkin ada orang yang tolong kejutkan, erm ye kot, thanks eh sapa yang rasa dirinya mengejutkan aku di pagi2 hari tadi, huhuhu. Tapi sebenarnya dah sedar awal dah just malas gila je nak bangun pagi2. Huh, siot sungguh la, dah la tido lambat malam tadi, patu bangun plak di awal2 pagi buta. Fuh, seb baek hari ni kelas aku bermula jam 11:00 H nanti, patut nyer ada lab tapi lab seksyen 3 la. Hahaha, tapi tak taw la ada lab ker tak der this week kan. Fuh, melihat kan time table aku untuk hari ini. Heaven sungguh, kelas bermula 11:00 berakhir 13:00 patu petang blank, kosong tadak kelas. Adakah ini yang di namakan heaven, erm mungkin tidak kot untuk minggu2 yang bakal menjelang tidak lama lagi tu. Huhuhu..........

Oho, kenapa damn, coz pagi2 lagi aku da nak mencarut kat printer aku ni ar. Ye la da lama tidak berkhidmat kan, die nak wat hal plak tu. Print jer ok boleh ar, tapi gambar macam harem. tak memuaskan nafsu btol la. Hah nafsu?? Hehehe, tidak tak memuaskan hati btol la. Huihuihui. Erm, aku dah try sedaya upaya ni tuk mengembalikan keadaan printer aku ke keadaan yang normal macam dulu kembali, wawawa. Ok la doakan printer aku sihat eh, jangan asyik dok nak meragam jer kerja nya kan, cepuk kang dia kang baru die taw kan, Hoooooho. Ok bye............

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !