11 July 2009

i will miss u........

Haahahha, sape plak yang akan aku rindu ni kan. Wawawa, timbul satu pertanyaan di benak korang kan. Actually, aku akn rindu ngan tempat practical aku la nanti, Texas Instruments Malaysia. Hahahha, hui pas ni da tak boleh ar nak masok kat Texas tu sesuka hati jer kan. Erm, banayk menda yang aku belajar kat company tu, lots of things la. Semalam, last day aku kat TI, balik jer da pukul18:45 H. Fuh, siot jer aku antara orang yang lambat balim ar time tu. Banyak menda yang nak kena settle kan dulu before blar camtu jer. Fuhh, sedih jugak aku nak blar dari TI ni. Selama 9 weeks kat sini, huh macam2 ar. Hehehe, macam2 tu macam ape. Ntah la, aku nak bagitaw pon tak taw. Kahkahkah, nanti2 la kot. Aku bagitaw sket2. Huhu, ok la aku nak pack barang2 aku ni. Petang kang kol 17:30 H da nak gerak g JB lak. Ok chowz... c u guys.. :)

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !