15 July 2009

oliee-day, walla....

Huh, ari ni aku holiday satu hari dengan gumbira nya. Nye la, hari ni takda class satu hari suntuk, apalagi, duk kat bilik berehat sakan la gamaknya. Hahaha, hari ni aku pon tak buat apa2 la. Just lepak2 kat bilik jer, fuh sungguh membosan kan yang amat. Nak gi keluar jenjalan amat lah malas, jadi kesimpulannya just membuta je la. Herm, sebenarnya kerja banyak je yang perlu dibuat akan tetapi sifat malas telah merajai diri, hahaha. Nanti la dulu, buat sikit2 pelan2 lama2 siaplah tu kan, hehehe. Erm, semalam aku gi meeting Pesta Konvo 43 kat Dewan Senat. Fuh tak sangka la plak aku jadi ajk nya buat dua kali berturut2. Kali ni portfolio aku lain sikit berbanding Konvo 42 yang lepas. Kalau Konvo lepas aku di Unit XTVT, dan kali ini aku di Unit Publisiti plak. Huh, besh ke? Hah, we wait and see the result eh. Itu pon aku join kali ni sebab ada orang yang ajak aku, kalau tak, aku memang tak nak join pon, nak tumpu menda lain plak. Habis da orang ajak kan aku pon tak mau la mengecawakan orang kan, tak baek taw. Nanti Tuhan marah taw. Hehehe. Erm, dalam Pesta Konvo 43 kali ini, aku dapat lihat lebih daripada 60% ajak nya terdiri daripada kaum2 Hawa. Fuh, nampak nya di manakan kaum2 Adam sekalian ni menghilang ye? Kalau Konvo 42, die balance la sket daripada segi jantina ni, tapi kali ini amatlah berbeda eh. Huhuhu, mungkin ada hikmah disebalik benda2 ini semua kan? Siapa tahu, huhhu. Oklah aku nak buat kerja lain la. Ye la, dah seharian membosan kan diri di bilik kan. Hehehe. OK

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !