10 July 2009

zaman air batu kali ketiga...




wawawa... syok giler malam ini, aku bersama2 member2 aku nmpk nyer telah memfree kan diri kitrg tuk masuk ker dlm panggung utk duduk makan pop corn sambil menogak air coke yang begitu sedap sekali sambil layan gelak gila b*b* yang tak hengat dunia dengan menyaksikan aksi2 kelakaw sang2 binatang2 and hewan2 yang cumil2, lawak2 n ganas2. Hahahaha, wah sungguh panjang berjela nampak nya ayat aku kali ini, huhuu. Erm, nak di pendekkan. Sebenarnyer pas balik kejer hari ni, aku, qirin, sunn gn aisyah telah pergi membawa diri kedalam wayang gambar. wawawaaa, kitrg telah pergi menonton 'zaman air batu ke-3: subuh dinosaur' hahaha tajuk pon da kelakaw da, tengok citer nyer lagi fuhh lagi la nak pecah perot hahaha. ok la certa ni, aku recommend ar kat saper2 yang nak layan2 lepas2 kan tension2 tu sambil bergelak2 terbahak2 kan. Its good babe. Seriously...

Erm ok habis da wawa gelak2 ketawa. Hahaha, hari ni gak merupakan 2nd last aku kat TIM. Korang taw tak ape mende tu TIM, tak taw cari ler sendirik eh. wawaa. Maksudnyer, esok means Jumaat 10 July 09 adalah hari terakhir aku kat sini, wah. Genap 9 minggu aku berpractical kat Texas ni, fuh sekejap siot rasa nyer. Rasa macam baru jer semalam aku reporting kat Texas ni kan,. Itulah masa, berlalu dengan begitu pantas sekali. Seperti yang aku pernah katakan dalam post sebelum ni kan.Huh, hari ni jugak kat opis tadi ader fare well aku huh. Haruslah orang yang nak quit itu dibelanjakan. Hehehe, mmg culture kat TIM ni camtu, org yang nak blah tu akan dibelanja oleh supervisor nye la. Heheh, mesti la suke kan pabila dibelanjakan. Kekekeke, masa fare well aku hari ni, supervisor aku bwk g makan kat pizza hut la pulak. Fuh, ok la. Lagi pon da lama gak tak makan pizza tu. Rezeki hari ni la katakan. Kekekee. Tak taw nak cakap aper lagi, tu jer kot tuk hari ni. Ok lah, jgn luper eh tengok cerita zaman air batu tu, syok tu. Tergelak2. OK

0 corat-caret:

Post a Comment

corat-caret !