08 July 2009

kisah masa dan aku, kamu mahu juga ke?

Erm, hai. Harini aku tersampai awal lak kt tempat kejer, kul 8 da sampai da. Huh, sementara tak wat pape ni, aku amek peluang conteng2 kat blog jap ar. Fuh, masuk harini, aku nhanya tinggal lagi tiga hari sahaja lagi untuk menamatkan tarining aku kat TIM ni. Argh, means next wekk aku akan bergelar final year student ar ni, wawawa... tak mo, tak mo. Aku nak jadik 1st year student, besh boleh main2 dengan girangnyer tanpa perasaan ketakutan dibelenggu kerja2 yang banyak. Erm, apa bioleh buat, masa berlalubegitu pantas meninggalkan kita semua kan. Ia tidak boleh diulang ataw diundur kembali ke belakang semula even satu detik pon. Masa tetap kan pergi berlaalu dengan amannya, kita jer yang tak aman2 bila masa berlalu ni. Macam2 hal yang boleh terjadi kan. Adoiii. Lagi 3 hari ni, tapi report LI aku masih lagi di awang2an dan barang masih lagi berserak2an di dalam bilik tu. Fuh, jenoh nak kemas and gather balik all my stuffs tu after 9 minggu menjadi penghuni teteap bilik aku. Fuh, tak per sejarah da terbukti yang aku memang "last minutes person" even dalam mostly semua hal la. Study ke, kerja ke and anythings ar. Tapi kekadang tu ada gak yang cam harem tak mencapai tahap memuaskan, al maklum la, last minutes punyer works kan. For me, masa itu wang dan wang itu masa. Tapi itu falsampah businessman and apa2 ynag berkaitan dengan ekonomi lar dowh. Habis ko nak suruh aku cakap apa fasal masa? Ahh, masa adalah pedang, kalau kita tersilap sikit habis la kena pancung dengan pedang tu. Habis kalau pedang tu tumpul cane lak? AR, terseksa la jadi nya sebab tak dapat pancung orang, wawawa. Da merapu merepek da ni. Ok la. Bye..bye..\('0')/

1 corat-caret:

xyz said...

wow...

Post a Comment

corat-caret !